Sekční průmyslová vrata
Manuální ovládání
- ručně – lanem zavěšeným na vnitřní straně křídla, umožňující jeho zpětné stažení do zavřené polohy (max. do 17 m )
- řetězovým převodem – kladkostrojem
Ovládání motorem
Motory dodáváme dle velikosti vrat a individuálních požadavků na výkon. Při ovládání vrat motorem je důležitý režim tohoto ovládání.
Průmyslový hřídelový pohon – poloautomatický = ovládání TOTMAN
- vratové křídlo je při zavírání ovládáno stiskem a držením tlačítka směru pohybu, při uvolnění dojde k okamžitému zastavení křídla v dané poloze
- při otvírání jsou vrata ovládání impulsně, po stačení ovládacího tlačítka křídlo vyjede až do koncové polohy
- vrata nejsou vybavena ve spodním profilu bezpečností optickou lištou proti sevření
- levnější a méně bezpečnější varianta (možnost sevření pod vraty, pokud selže obsluha vrat)
Průmyslový hřídelový pohon – plný automat = ovládání IMPULS
- vratové křídlo je při zavírání i otvírání ovládáno stiskem tlačítka, po jeho stlačení a opětovném uvolnění vratové křídlo automaticky dojíždí až do přednastavené koncové polohy
- u tohoto typu ovládání je vratové křídlo dále elektronicky zabezpečeno tak, aby nedošlo k úrazu v blízkosti se pohybujících osob, resp. poškození např. dopravních prostředků (auto, vysokozdvižný vozík) nacházejících se v době zavírání v oblasti zavíraného otvoru - bezpečnostní optická lišta proti sevření
Průmyslový hřídelový pohon – plný automat = ovládání DÁLKOVÝM OVLADAČEM
- ovládání dálkovým ovladačem
- lze ovládat i ovládáním IMPULS
- vratové křídlo je při zavírání i otvírání ovládáno stiskem tlačítka, po jeho stlačení a opětovném uvolnění vratové křídlo automaticky dojíždí až do přednastavené koncové polohy
- u tohoto typu ovládání je vratové křídlo dále elektronicky zabezpečeno tak, aby nedošlo k úrazu v blízkosti se pohybujících osob, resp. poškození např. dopravních prostředků (auto, vysokozdvižný vozík) nacházejících se v době zavírání v oblasti zavíraného otvoru - bezpečnostní optická lišta proti sevření
Průmyslový hřídelový pohon s frekvenční měničem s rychlostí otevírání 1-2 m/s.
- komfortní užívání vrat
- vratové křídlo je při zavírání i otvírání ovládáno stiskem tlačítka, po jeho stlačení a opětovném uvolnění vratové křídlo automaticky dojíždí až do přednastavené koncové polohy
- u tohoto typu ovládání je vratové křídlo dále elektronicky zabezpečeno tak, aby nedošlo k úrazu v blízkosti se pohybujících osob, resp. poškození např. dopravních prostředků (auto, vysokozdvižný vozík) nacházejících se v době zavírání v oblasti zavíraného otvoru - bezpečnostní optická lišta proti sevření
Aby se dala vrata ovládat i v nouzových situacích (např. výpadek elektrického proudu), je možné pohony přepnout do zvláštního režimu, který umožní otevření vrat i bez funkčního motoru. Těchto režimů existuje několik typů. Výběr režimu nouzového ovládání závisí na způsobu využití vrat.
Další možnosti elektrického ovládání
- tahovým spínačem
- radarem
- mobilním GSM telefonem
- zabudovaným ovládáním ve Vašem automobilu
- domácím telefonem
- indukční smyčkou – ve vozovce
- klíčovým spínačem
- kódovou klávesnicí
- identifikační kartou
- identifikačním přívěskem (čipem)
Certifikovaná bezpečnost podle evropské normy EN 13241-1
Technické údaje sekčních vrat s FSP
Odolnost proti zatížení větrem - třída 3
Průvzdušnost - třída 4
Tepelná izolace (součinitel prostupu tepla) - 1,2 W/m2K
Technické údaje sekčních vrat bez FSP
Odolnost proti zatížení větrem - třída 4
Průvzdušnost - třída 4
Tepelná izolace (součinitel prostupu tepla) - 1,0 W/m2K
Zpět na přehled